رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر از آماده باش شبانه روزی گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی روانسر با توجه به افزایش سفر‌ها در این محور‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 08 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فرخ اله کرمی اظهار کرد: محور‌های شهرستان روانسر یکی از پر ترددترین محور استان کرمانشاه است و برای ایمنی کاربران جاده‌ای گشت‌های راهداری به صورت شبانه روزی در نقاط پرحادثه و محور‌های پرتردد حضور داشته و در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: طی فروردین سال‌جاری عملیات ایمن سازی دو قوس پرحادثه قلعه گاه و نرسیده به تازه آباد سریاس در محور روانسر-پاوه با نصب تابلو و علائم (تابلو جهت نما فسفری، تابلومسیرنما، تابلو خطر، تابلو ترکیبی سبقت ممنوع و گردش) و عملیات ایمن سازی تقاطع قلانجه با نصب ۲ خط سرعت کاه آسفالتی، رنگ آمیزی و نصب رفلکتور انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای مدیریت بحران در بارش‌های سیل آسای فروردین امسال، تصریح کرد: ایجاد کانال به طول ۹۰۰ متر برای دفع آب‌های سطحی در محور روانسر به قزانچی، ایجاد کانال برای هدایت آب‌های سطحی به داخل آبرو در تقاطع کانی پاشا، ایجاد کانال برای هدایت آب‌های سطحی به داخل آبرو بعد از تقاطع فیروزه، تنقیه قنوها، پاک سازی دهانه ورودی و خروجی آبرو‌ها انجام شده است.

اله‌کرمی بیان کرد: رفع انسداد و بازگشایی چهار مقطع محور روانسر به پاوه بعد از تقاطع بدرآباد، پل زیر گذر در کمربندی شهر شاهو، راه روستایی گرگیدر، راه روستایی فیروزه که به دلیل جاری شدن گل و لای بر روی جاده مسدود شده بود در کمترین زمان ممکن با بسیج تمام نیرو‌ها و تجهیزات انجام شد.

وی ادامه داد: شهرستان روانسر دارای ۴۱۶ کیلومتر راه است که شامل ۷۸ کیلومتر راه اصلی، ۳۹ کیلومتر راه فرعی، ۱۸۱ کیلومتر راه روستایی، ۸ کیلومتر راه درون شهری و ۱۱۰ کیلومتر راه شوسه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار