لزوم عملیاتی‌شدن کمک‌های مالی و وام‌های تصویب شده در استان در شورای شهر اصفهان پیگیری شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 07 May 2023

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور هشتاد وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رئیس سازمان محیط زیست به اصفهان گفت: هفته گذشته مصوبات سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به اصفهان، طی جلسه‌ای در تهران بررسی شد و عمده مسائل و مصوبات آن سفر مورد تاکید قرار گرفت.

محمد نورصالحی افزود: در این سفر مشخص شد که از محل صندوق محیط زیست، کمک‌های مالی و وام‌هایی که در استان به تصویب رسیده بود، عملیاتی شود.

وی بیان داشت: مسائل حوزه حمل‌ونقل عمومی و رفع آلایندگی از هوا به وسیله آلاینده‌های ثابت و متحرک، خروج کارخانه‌های آلاینده از محدوده ۵۰ کیلومتری شهر، کمک به تأمین بیشتر اتوبوس برای حمل‌ونقل عمومی، کمک به تبدیل تاکسی‌های فرسوده به تاکسی‌های نو، کمک به برقی کردن حداقل ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در شهر اصفهان و تأمین مالی آن، کمک به پیشرفت خط دو قطار شهری به‌ویژه تأمین ارز مورد نیاز برای پیش‌پرداخت قرارداد کلانی که به عنوان تأمین مالی و طراحی و اجرای خط دو بسته شده است، مطرح شد.

نورصالحی همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان رویداد‌های هفته اصفهان گفت: در این هفته برنامه‌های خوبی ترتیب داده شده بود که آبرومندانه برگزار شد، همچنین گل‌آرایی شهر مورد توجه میهمانان در این هفته قرار داشت که جا دارد از مجموعه مدیریت شهری تشکر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار