رئیس سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه استان البرز به تحقق شعارسال تاکید کرد، گفت: فرمانده هان پایگاه ها با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شعار امسال را"مهارتورم، رشدتولید"است، بایک برنامه ریزی دقیق اجرایی کنند.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 06 May 2023

فرمانده هان پایگاه ها با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در تحقق شعار امسال قدم بردارند

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار علی خانبابایی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز، در اولین نشست هم اندیشی ابلاغ دستورالعمل های برنامه های سال ١۴٠٢ حوزه بسیج ادارات کل شهید حاج احمد آجرلو که به میزبانی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم، اظهار کرد:سال گذشته با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل برنامه ها و ابلاغیه های سال ١۴٠١ به طورکامل اجرایی شد.

 وی افزود: برنامه های بسیار خوبی در همین رابطه و بر اساس دستورالعمل ها برگزار شد که من از همین جا از تمامی فرمانده هان تشکر می کنم. 

 رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز در ادامه با تاکید بر اجرای دقیق و صحیح برنامه های امسال این سازمان، برنامه ریزی را مهم‌ترين وظیفه یک مدیر برشمرد، تصریح کرد:برنامه ریزی یک فرآیند فکری است که نیاز به چشم انداز و آینده نگری دارد.

وی اشاره کرد: مدیران باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود با برنامه و براساس ابلاغ دستورالعمل ها قدم بردارند.

خانبابایی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی صحیح امکان دستیابی به اهداف سازمان با کمترین کار و هزینه انجام خواهد شد، افزود: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که بتوانیم این برنامه ها را اجرایی کنیم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز در پایان به تحقق شعار سال ١۴٠٢ که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است؛ اشاره و تاکید کرد، گفت: فرمانده هان پایگاه ها با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شعار امسال را که تحت عنوان "مهار تورم، رشد تولید" است، با یک برنامه ریزی دقیق اجرایی کنند.

وی در پایان گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امسال به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار