فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز، گفت: جای جای ارتفاعات بازی دراز قدمگاه شهیدان است و حرمت دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 05 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سردار بهمن ریحانی صبح جمعه در آغاز برنامه صعود دسته جمعی به ارتفاعات بازی دراز، اظهار کرد: با وجود تلاش دشمن در سال‌ها و به ویژه در ماه‌های اخیر برای دور کردن مردم ایران از فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، مردم با تمسک به آیات قرآن همچنان ایستاده اند.

وی افزود: امسال با وجود همه هجمه‌های دشمن به فرهنگ، شاهد افزایش کاروان‌های راهیان نور در گرامیداشت آزادسازی ارتفاعات بازی دراز هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم با این حضور حماسی در ارتفاعات بازی دراز بار دیگر نشان دادند نه می‌ترسند و نه سست می‌شوند و راه شهیدان را تا آخر ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: ایام متبرک است به ایام آزادسازی ارتفاعات بازی دراز از چنگان دشمن بعثی، که جای جای این ارتفاعات قدمگاه شهیدان است و متبرک به خون شهیدان است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از ۲۵ استان کشور در این مراسم حاضر شده اند.

وی ادامه داد: الحمدلله با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم استقبال مردمی خوبی نیز در استان کرمانشاه از صعود سراسری به این ارتفاعات انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای بازی دراز افتتاحیه راهیان نور کشور است، گفت: امروز به صورت رسمی و با حضور سردار سلامی فرماندهی سپاه پاسداران و کاروان‌های راهیان نور، اردوهای راهیان نور ۱۴۰۲ افتتاح شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار