رئیس شورای هیات های مذهبی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مجالس عزاداری سید الشهدا دست مایه انتخاباتی نشوند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 12 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، کریم هاشمی در نشستی در آستانه ماه محرم افزود: ورود کاندیدای انتخاباتی با هدف تبلیغ و سوء استفاده از مراسم عزاداری محرم ، ضربه ای سنگین به قیام عاشورا است.

وی بیان داشت: امروز با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام به ویژه دشمنان جهان شیعه که دنبال بهانه تراشی و آسیب به مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند ، همه باید هوشیار باشیم تا اینگونه مسائل به هیات های مذهبی ورود پیدا نکند.

رئیس شورای هیات های مذهبی هرمزگان اظهارکرد: مقام معظم رهبری بارها در دیدار با هیئت های مذهبی به آسیب های موجود و شیوه صحیح عزاداری ، بر خود محوری برگزار کردن عزاداری ها و استفاده نکردن از سبک ها و آهنگ های ناخوشایند در مداحی ها تاکید کردند.

هاشمی گفت: خود محوری ، نداشتن یک برنامه مدون و نگه داشتن برنامه عزاداری تا پاسی از شب و استفاده نکردن از مبلغ و روحانی در مجالس عزای امام حسین (ع) از عمده ترین آسیب ها در عزاداری ها است.

وی به زمان آغاز و پایان مراسم عزاداری در شب های ماه محرم پرداخت و اظهار داشت: تمامی هیئت های مذهبی در استان ، از شب نخست تا هفتم محرم تا ساعت 23 و از شب هشتم تا یازدهم تا ساعت 24 شب به عزاداری بپردازند.

بیش از یکهزار و 700 هیئت مذهبی در هرمزگان وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار