نماینده مجلس شورای اسلامی :
نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه را دارای منابع ارزشمندی دانست که موضوع مهم مرتبط با آن "مدیریت این منابع" است و گفت: کرمانشاه بیش از آنکه درگیر توسعه و تولید باشد درگیر جا به جایی و تغییرات است!
کد خبر: ۱۱۰۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 02 May 2023

  رحمت الله جلیلیان

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه درباره وضعیت اشتغالِ استان اظهار کرد: متاسفانه طی سه سال گذشته خصوصا در دولت سیزدهم در کرمانشاه اقدام موثری در راستای اشتغال صورت نگرفته و استان بیشتر درگیر جا به جایی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه طی چند ماهی که از دولت سیزدهم سپری شده، عملا نمی توان گزارشی از کار، پروژه، عمران و پیشرفت ارائه داد، افزود: اما در مورد تغییرات و جا به جایی های مستمر و دائمی امکان ارائه گزارش هست،
در حالی که استان کرمانشاه از نظر امکان و استعداد به مثابه یک کشور بوده و دارای نفت، گاز، مرز و منابع کشاورزی و آبی و .. است، بهره گیری مناسبی از این امکانات نمی شود در جنین شرایطی نمی توان انتظار اشتغال و رشد تولید داشت.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، ادامه داد: این تغییرات و جا به جایی ها اگر منوط به بهره گیری از مدیران توانمند و با استعداد شود ما هم از آن استقبال می کنیم و استان مدیران توانای بسیاری دارد، اما مدیرانی که منصوب می شوند و سایرین ضعیف تر هستند و این امر لطمات جبران ناپذیری به ایتان وارد می کند چرا که به اندازه کافی منابع داریم اما موضوع مورد اهمیت "مدیریت منابع" است.

وی گفت: من معتقدم استان کرمانشاه در دولت سیزدهم به جز گ تعدادی از شهرستان ها آن هم با تلاشِ مضاعف مدیران، در کلان گزارش موفقی ندارد.

حیدری استاندار کرمانشاه را فردی سخت کوش و با اخلاق توصیف کرد و افزود: مشاور فردی اهل مشورت، صاحب تجربه و تخصص است، متأسفانه مشاورین استاندار کرمانشاه حائز این شرایط نیستند و تیم همراه او گروهی از مشاورین هستند که در گذشته فعالیت داشتند و استفاده دوباره از آن ها منجر به وارد آمدن لطماتی به استان و تکرار تجربه تلخ گذشته است. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار