مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: امروز هر مدیری در هر سنگری بتواند خادمی مردم را به جا آورد به نظام و انقلاب اسلامی کمک کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 01 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه امروز در نشست مسؤولان سازمان بسیج حقوق‌دانان و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، اظهار کرد: امروز آنچه در جامعه لازم است خدمت جهادی و بی‌منت به مردم است، زیرا مردم ما در همه صحنه‌ها و فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی پای کار بوده‌اند و امروز هر مدیری در هر سنگری بتواند خادمی مردم را به جا آورد به نظام و انقلاب اسلامی کمک کرده است.

وی با اشاره به نقش کارشناسان رسمی دادگستری در کمک به حل مشکلات مردم و مراجعین، گفت: این کانون یکی از نهادهای مرتبط با فرایند رسیدگی‌های کیفری و حقوقی در دستگاه قضایی است که بی‌شک نظرات کارشناسان رسمی دادگستری می‌تواند در احقاق حق و احیای عدالت موثر باشد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با بیان اینکه گزارشات و نظرات کارشناسان رسمی دادگستری متقن و منطبق بر واقعی تهیه شود، ابراز امیدواری کرد که روحیه جهادی در این مجموعه بیش از پیش حاکم شود. 

وی در پایان، از اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری‌های تخصصی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه خبر داد و افزود: امیدوار هستیم بتوانیم با تعامل بیشتر خدمات موثری به مردم عزیزمان ارائه دهیم. 

فردین امیری، رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه نیز در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: این سازمان در این سال‌های اخیر منشاء خیر بوده و ما هم مفتخریم که در زمینه‌های مشترک در کنار سازمان بسیج حقوق‌دانان بوده‌ایم. 

امیری در ادامه با اعلام آمادگی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان برای ادامه همکاری های لازم با سازمان بسیج حقوق‌دانان، افزود: امیدواریم این دو مجموعه بتواند در کنار هم برای کمک به جامعه و اقشار مختلف مردم خدمات مطلوبی ارائه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار