شهردار کرمانشاه :
شهردار کرمانشاه ساماندهی سمن ها را گامی در جهت ایجاد توسعه دانست و گفت: باید فرصت های بیشتری در اختیار جوانان قرار داده و بخشی از جامعه را به آن ها بسپاریم.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 01 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه جشن روزملی خلیج فارس و تجلیل ازجوانان سمن ها، جهادگران وبرگزیدگان جوانان برترایران زمین، اظهار کرد: مردم باید خودجوش در جهت توسعه گام بردارند و این امر با ساماندهی در درون آن ها همانند سازمان  های مردم نهاد اتفاق می افتد. 
 
 
وی با اشاره به مراسم تجلیل از نخبگان جوان شهر افزود: در این مراسم افراد فعال در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اقتصادی حضور داشتند، امید است عرصه های مختلف برای آنها گشوده شود تا بیشتر فعالیت کنند و از توانایی های خود بهره مند گردند. 
 
شهردار کرمانشاه ادامه داد: جوانان سرمایه هر جامعه، بخشی از آن و نقش موتور محرک را ایفا می کنند،جوانان ما به لحاظ تفکر،تخصص و میدان های ورزشی خوش درخشیدند و باید برنامه ریزی کنیم تا فرصت های بیشتری در اختیارشان قرار گیرد و بخشی از جامعه را به جوان ها بسپاریم. 
 
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت:  نباید همواره دولت را،مجری مسائل ، تحول یا توسعه بدانیم، مردم باید درمسیر توسعه گام بردارند که سازمان های مردم نهاد نمونه این حرکت های خودجوش هستند و می توانند تاثیرگذار باشد.
 
شهردار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در جوامع پیشرفته ،سمن ها‌ اهمیت ویژه ای در  تصمبم گیری ها از جمله مشارکت در برنامه ریزی ،همکاری در اداره جامعه  و نظارت بر مشکلات مردمی دارند. 
 
نوروزی تاکید کرد: در حوزه سازمان های مردم نهاد هنوز پیشرفت چندانی حاصل نشده و در ابتدای راه قرار داریم، امید است این مسیر ادامه دار و شاهد توسعه اجتماعی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار