عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با وجود رکود مالی شدید در شهرداری کرمانشاه اما این نهاد طلب‌های وصول نشده فراوانی از مراجع حقیقی وحقوقی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 12 October 2015
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با وجود رکود مالی شدید در شهرداری کرمانشاه اما این نهاد طلب‌های وصول نشده فراوانی از مراجع حقیقی وحقوقی دارد.

خسرو زرافشانی در یکصد و هفتاد و سومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه شهرداری هم اکنون با رکود مالی شدیدی مواجه است و رکود ایجاد شده در صنعت ساختمانی شهر نیز عملا امکان وصول طلب‌های شهرداری را غیرممکن کرده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه در این جلسه پیشنهاد داد که  شهرداری به جای طلبش از مردم ملک‌ بردارد و در مزایده به فروش برساند و مزیت این کار عدم زیان شهرداری و رضایت بدهکاران است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این جلسه با اشاره به تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در کرمانشاه گفت: ساماندهی بحث بازیافت زباله‌ها و نخاله‌های ساختنمانی به عنوان پروژه‌ای ملی و دارای صرفه اقتصادی زیاد باید در دستور کار بررسی اعضا قرار گیرد.

عدم توان پرداخت مطالبات پیمانکاران و عدم پرداخت حقوق نیروهای روزمزد و شرکت نوین از سوی شهرداری کرمانشاه مهمترین بحث مطرح شده در این نشست بود که اعطای مبلغ ۳ میلیارد تومان به شهرداری تا زمان گشایی مالی و عودت این مبلغ به شورا در این نشست به تصویب اکثریت رسید.

اعضای شورا وصول بدهی‌های نیروهای روزمزد شهرداری را اولویت شهرداری عنوان کردند و در این نشست مقرر شد مبلغ ۳ میلیارد تومان از محل شورا بابت وصول بدهی‌های شهرداری به شرط اولویت دادن به حقوق نیروها روز مزدی مصوب شد.

غلامرضا باقری دیگر عضو شورا تضعیف شهرداری را تضعیف شورا دانست و گفت: هزینه پرداختی به شهرداری باید باید به ازای پرداخت حقوق معوقه نیروهای روزمزد شهرداری صرف شود.

جبار گوهری، عضو دیگر شورا در این نشست به بدهی‌های فراوان شهرداری به تامین اجتماعی و اداره دارایی اشاره کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار