رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مقطع ابتدایی و استثنایی در هشتم اردیبهشت ماه امسال، گفت : ۱۸ هزار و ۱۶۰ نفر از استان در این آزمون شرکت کردند که ۸۱۴ نفر از آن‌ها جذب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 30 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت : آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: حدود ۱۸ هزار و ۱۶۰ نفر از استان در ۹ شهرستان کرمانشاه، اسلام آباد، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کنگاور، سنقر وهرسین در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده و با هم رقابت کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: با برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در مرحله اول اسامی سه برابر ظرفیت آموزش و پرورش استان برای مصاحبه اعلام می‌شود و در نهایت یک سوم آن‌ها پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره‌های پودمانی از اول مهرماه سال جاری فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان شروع می‌کنند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار