مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه :
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ٢١۵ روستای استان قابلیت گازرسانی دارند و عملیات گازدار کردن این روستاها تا پیش از آغاز فصل سرما تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 30 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
ناصر حسینی در گفنگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه ۲ هزار و ۵۴۵ روستا وجود دارد که از این تعداد ۲هزارو ۳۶۵ روستا قابلیت گازرسانی دارند و تا کنون عملیات گازرسانی برای ۲ هزار و ۲۱ روستا انجام شده است. 
 
وی افزود: بر اساس مصوبات شورای اقتصاد ،تکلیف شرکت های گاز استانی و دولت، گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانه وار و روستاهای با سرانه کمتر از سرانه مصوب، است. 
 
 
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: در استان  ۲۱۵ روستای دیگر قابلیت گازرسانی دارند که پیمان کار آن ها انتخاب شده و پیش از فصل سرما حتما عملیات گازرسانی به این روستاها تکمیل خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: روستاهایی که در مسیر اجرای این ۲۱۵ روستا هستند، شامل ۶۰ روستای دیگر است که بر اساس مصوبات شورای اقتصاد، قابلیت گازرسانی ندارند، اما سکونتگاه محسوب می شوند، (بعضا ۱۰ خانوار حتی روستاهایی که یک خانوار دارند) ، فرایند مطالعات  طراحی آن ها انجام شده، از طریق مسئولین استانی بودجه مورد نیازشان را تامین و عملیات گازرسانی به این روستا هارا هم اغاز می کنیم. 
 
 
 حسینی تاکید کرد: سال گذشته با تلاش و پیگیری های لازم به هیچ عنوان افت فشاری در سطح استان و تامین گرمایش مورد نیاز منازل نداشتیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار