کد خبر: ۱۱۰۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 29 April 2023

به‌‌ گزارش تابناک مازندران از روابط‌عمومی دانشگاه مازندران، نخستین جلسه کارگروه ارتقای اقتصاد گردشگری استان در سال 1402 با حضور جواد اسماعیلی مشاور عالی استاندار مازندران، موسوی رییس اتاق فکر گردشگری استانداری، صالحی دبیر کارگروه اقتصاد گردشگری استان، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد و جمعی از مسولان گردشگری شهرستان‌ها و فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر صادق صالحی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و دبیر جلسه، توضیحاتی در خصوص اهداف و کارکردهای سلسله نشست‌های کارگروه که ذیل قرارگاه تحقق شعار سال است، ارایه داد.

در ادامه این نشست، اسماعیلی مشاورعالی استاندار، ضمن اعلام تاکیدات و توجهات خاص استاندار بر توسعه گردشگری در سطح استان، اظهار داشت: با انعکاس نظرات مطرح شده شما فعالان به نماینده عالی دولت، تلاش می‌شود تا چالش‌های پیش رو برداشته شود و مسیر توسعه و رونق گردشگری در استان هموار شود. هم‌چنین علیزاده فرماندار محمودآباد ضمن تسلیت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در حادثه تیراندازی در بابلسر به تشریح سیاست‌های توسعه گردشگری در محمودآباد پرداخت و آمادگی مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای تحقق اهداف توسعه گردشگری اعلام کرد.

تاکید بر پیگیری‌ها جهت رفع موانع توسعه گردشگری استان، اتخاذ رویکردهای استراتژیک در زمینه توسعه ظرفیت‌های گردشگری ذیل قرارگاه استانی و نیز تاکیدات استاندار مازندران جهت حل معضل و چالش‌های بخش گردشگری از جمله موضوعات مطرح‌شده توسط مسوولان حاضر در این نشست بود. هم‌چنین فعالان و متصدیان حوزه گردشگری و مالکان و صاحبان اقامت‌گاه‌های بین راهی و مراکز تفریحی نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار