استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از برپایی کنگره ویژه شهدا و ایثارگران در اردیبهشت ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: تحقق شعار سال و افزایش تولید و مهار تورم در استان کرمانشاه ضرورت بیشتری دارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 28 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در جلسه دیدار با نخبگان، تشکل های شاهد و کارآفرین اظهار کرد: استان کرمانشاه مزین به نام و یاد شهدا است در مدت حضورم به عنوان استاندار کرمانشاه با ارقام نامطلوبی در خصوص رسیدگی به جامعه ایثارگری مواجه شدم ، هرچند مسئولین در گذشته تلاش کردند اما تکمیل کننده نبوده و عقب افتادگی در حل مشکلات مادی و معنوی و در مسائل مختلف از جمله شغل، مسکن ، درمان و بیمه برای این جامعه ایجاد کرده است. 
 
وی در ادامه افزود: در این نشست میزبان ایثارگرانی هستیم که دارای ویژگی های نخبگی و فرهیختگی هستند، لذا خواستار راهنمایی و مشورت های خرمندانه این جامعه هستیم. 
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: با ارزیابی و پیگیری های مسئولین بنیاد شهید، همچنین همراهی معاونت های مرتبط، به بررسی ویژه مسائل و مشکلات این افراد می پردازیم، بر اساس برنامه ریزی ها هر سه ماه یکبار جلسات شورای ایثارگری در استان برگزار می شود، همچنین ماه آینده جلسه ای ویژه را در این خصوص خواهیم داشت تا عقب افتادگی ها جبران شوند.
 
استاندارکرمانشاه در ادامه گفت: اقدامات و عملکرد مجموع اداراتی که در مسائل مرتبط با جامعه  ایثارگری موثر بودند را بررسی می کنیم تا برای جبران آن تدابیر قابل قبولی اتخاذ شود. 
 
وی در خصوص برپایی کنگره شهدا و ایثارگران تصریح کرد: در سال جاری باتوجه به پیشروی کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران در  اردیبهشت ماه سال آینده ،در صددیم در طول سال  اقدامات ویژه ای انجام داده و با قوت پیش برویم. 
 
استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: متاسفانه استان در آمار اشتغال وضعیت مناسبی ندارد،  بنا بر شعار سال و به فرموده مقام معظم رهبری که باید هدف سال شمرده شود،اجرای این هدف  در استان کرمانشاه  ضرورت بیشتری داشته نیازمند افزایش تولید و کاهش تورم است. 
 
صحرایی تاکید کرد: جامعه  ایثارگران باتوجه به ظرفیت بالایی که دارند، می توانند در خدمت کل استان قرار گیرند امید است، در مسیر خدمت گذاری به خانواده ایثارگران و شهدا موثر باشیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار