مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد و گفت: منتخبین جامعه کار و تلاش استان عازم دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور هستند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 28 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:  برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های ویژه هفته کار و کارگر هستند. 
 
وی افزود: همچنین دیدار کارگران  منتخب جامعه کار و تلاش استان کرمانشاه  با رییس جمهور و رهبر در روز شنبه خواهد بود و  از سراسر کشور منتخبین جامعه کارگری به این دیدار میروند.
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین دیدار جامعه کار و تلاش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و منتخبین کارگری کرمانشاه با استاندار در روز دوشنبه خواهد بود ،و در سطح شهرستان ها  منتخبین کارگری با فرمانده  سپاه و  امام جمعه دیدار خواهند داشت و از کارگران برتر در تمامی شهرستان ها تجلیل می شود. 
 
وی گفت: جشنواره فرهنگی  ورزشی بانوان  نیز طی این هفته برگزار می شود که در این جشنواره ورزش صبگاهی خواهیم داشت، از بانوان کارگر  به صرف صبحانه پذیرایی و آموزش آسیب های اجتماعی به آن ها ارائه می شود. 
 
احمدی تاکید کرد: مسابقات کوهنوردی کارگری  به قله پرآو از جمله برنامه های فرهنگی و ورزشی دیگر است ،مدیریت درمان  تامین اجتماعی هم غربالگری واحد های کارگری را طی روز شنبه خواهد داشت و تمامی کارگران سیمان سامان غربالگری می شوند. 
 
به گفته احمدی میز ارتباطات مردمی در مصلای نماز جمعه هم به همین مناسبت فردا برگزار می شود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار