رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش ۴٠ درصد ی مراجعات به بنیاد شهید در ١٨ ماهه دولت سیزدهم خبر داد و گفت: یک اقدام مهم در این راستا که منجر به کاهش حجم مراجعات به بنیاد شد، حضور مدیران ستادی در نیز خدمت استانی است.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 27 April 2023

 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: چند مرتبه توفیق سفر به استان کرمانشاه را یافتم و در سفر رییس جمهور هم در شهرستان پاوه حاضر شدیم. 
 
وی افزود: پیش از سفرهای استانی رئیس جمهور بنیاد شهید سفر به استان ها را جزو برنامه های اصلی قرار داد و نیت کردیم سالی یکبار به خدمت مردم آستان و خصوصا خانواده شهدای آن آستان برسیم. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام اختیارات رئیس بنیاد در قالب برنامه مصوب به استان ها ابلاغ شده است و سازمان بنیاد شهید طی سال گذشته تمام تعهدات قانونی خود را اجرا کرده، تعهدات انباشته منتها به سال 1400 داریم اما در سال 401 با تخصیص بودجه 113 درصدی، هیچ تعهد اجرا نشده ای نداریم و با کنترل هزینه ها تمام پرداخت ها انجام ‌شد. 
 
وی ادامه داد: اختیاراتی که مدیریت کلان ملی داشته از به موسسات وابسته به بنیاد و مدیران در استان ها
ابلاغ کردیم اما نیازمند نظارت میدانی است. 
 
وی با بیان اینکه خانواده ایثار و شهادت در اقصی نقاط کشور از جمله روستاها پراکنده هستند، خاطر نشان ساخت: از تمام قومیت ها و مذاهب و ادیان خانواده شهید داریم و  این نشان دهنده همدلی همه مردم است. 
 
وی گفت: در حمایت از تمام مردم علاوه بر پایش میدانی، نطارت شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را داریم که رئیس آن رئیس جمهور در کشور دارای برش استانی است که یک شواری فرا دولتی بوده و پشتوانه بودجه ای دارد. 
 
وی تصریح کرد: یک جلسه شورای ترویج داریم که عمدتا مربوط به خانواده ایثار و شهادت و با همکاری دستگاه ها مرور می شود و همه 30 استان را رتبه بندی کرده و به سمع و نظر مدیران استان می رسانیم. 
 
وی اقدام مهم دیگر  را حضور مدیران ستادی در میز خدمت استانی اعلام کرد و گفت: در همین راستا معاونین بنیاد از صبح در بنیاد شهید مستقر بودند که این امر سبب شده طی 18 ماه از دولت رئیسی 40 درصد میزان مراجعات در بنیاد شهید کاهش یافته و البته زیرساخت ها هم هوشمند می شوند. 
 
وی اجرای طرح سپاس و حضور میدانی را هم عامل دیگر  کاهش حجم میزان مراجعات به بنیاد شهید اعلام کرد. 
 
به گفته وی بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است و نماینده رهبری بر اقدامات و برنامه های آن ناظر 
 است. 
 
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد : امیدواریم همه مدیران استان از نماینده ولی فقیه در رسیدگی به خانواه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبعیت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار