مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارندگی‌های اخیر را به میزان ۱۸ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان بارش در سامانه اخیر برای شهرستان پاوه با ۳۶ میلی‌متر ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 25 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فیروز دولتشاهی، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه فعالیت سامانه ناپایدار حاکم بر جو منطقه که از بامداد شنبه آغاز شده تا عصر امروز خبر داد و اظهار کرد: امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه روز آخر ناپایداری‌ها است که ضمن کاهش نسبی دما در بعضی از ساعات شاهد بارش‌های بهاری همراه با وزش باد و رعدو برق و احتمالا رگبار تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: بارش در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان نمود بیشتری دارد و در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی هم وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارندگی‌های سامانه اخیر تا ۹ صبح امروز برای استان را به میزان ۱۸ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان بارش در سامانه اخیر برای شهرستان پاوه با ۳۶ میلی‌متر و کم‌ترین برای سومار با ۱.۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی گفت: سامانه اخیر برای شهر کرمانشاه نیز ۳۰ میلیمتر بارش به همراه داشت.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: از فردا؛ چهارشنبه تا پایان هفته جوی بدون بارش و نسبتا پایداری در سطح استان حاکم می‌شود که مهمترین پیامد آن روند افزایشی دمای هوا در اغلب نقاط استان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار