رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه:
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های انتخابی استانی ووشو جهت حضور در تورنمنت آسیایی هنگ کنگ در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 24 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

اشکان دلفانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۲۲ فروردین ماه مجمع انتخابات هیات ووشو برگزار شد که با کسب آرا از سوی اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات انتخاب شدم و با توجه به پیش رو بودن رقابت‌های آسیایی و زمانِ کم، کار را از همان روز آغاز کردیم.

وی افزود: مسابقات "آسیایی هنگ کنگ" از جمله مسابقاتی است که پیش رو داریم و در بخش ساندا و تالو رشته ورزشی ووشو، وررشکاران در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند، در مرداد ماه نیز تیم ملی به رقابت‌های آسیایی هنگ کنگ اعزام خواهد شد.

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه ادامه داد: امروز (۴ اردیبهشت) انتخابی بخش تالو، ۵ و ۶ اردیبهشت ماه به ترتیب وزن کشی ساندا و انتخابی ساندا در استان به سبب انتخاب بازیکنان برتر استان برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به میزبانی شیراز (۱۶ اردیبهشت) برگزار می‌شود، این نفرات در بخش آقایان در دو رده نوجوانان و جوانان و در بخش بانوان تنها در رده جوانان به رقابت‌های آسیایی هنگ کنگ اعزام می‌شوند.

وی گفت: در بخش ساندا، بانوان کرمانشاهی در سال‌های گذشته بسیار قوی بوده و همیشه به عنوان تیم قهرمان در رده‌های پایه معرفی شدند و در هیئت پیشین بنده به عنوان مدیر فنی استان در کنار ووشو کرمانشاه حضور داشتم، در بخش آقایان اتفاقات خوبی افتاده و در سال‌های گذشته، استعداد یابی در رده‌های پایه انجام شد، امیدواریم استعداد یابی‌ها با توجه به ظرفیت بالای کرمانشاه افزایش یابد.

وی از برگزاری جلسه هم اندیشی ِ عصر امروز با مربیان و ورزشکاران اسبق که در بخش تالو فعالیت کردند خبر داد و گفت: در این نشست راهکارو پیشنهادات ورزشکاران جذب و روح تازه‌ای به ووشو استان می‌بخشیم.

وی در ادامه گفت: حمایت از قهرمانان، مربیان، پیشکستوان و داوران، برگزاری کلاس‌های دانش افزایی، باز آموزی و ارتقای سطح فنی داوران و مربیان، استعداد یابی در رده‌های پایه، حفظ کردن قهرمانان با توجه به ضعیف بودن شرایط استان از لحاظ حمایت مالی و خداحافظی زود هنگام ورزشکاران از جمله برنامه‌های هیئت است.

وی به استعداد یابی در مدارس طی هفته‌های آینده هم اشاره کرد و افزود: جلسه‌ای با مدیر کل اموزش و پرورش جهت استعداد یابی در مدارس برگزار می‌کنیم با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان و علاقه خانواده‌ها برای اینکه فرزندانشان به ورزش ورود کنند، رشته‌های رزمی و ووشو محل مناسبی برای کودکان و نوجوانان است که از آن طریق اعتماد به نفس مناسبی کسب می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار