رئیس میز تکریم و پاسخگویی رتبه بندی درآموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
رئیس میز تکریم و پاسخگویی رتبه بندی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 23 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر بیان کرد: فرهنگیانی که نسبت به نتایج رتبه‌بندی اعتراض دارند تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک و مستندات خویش را در سامانه my.medu.ir بارگذاری کنند.
وی گفت: به منظور رسیدگی عادلانه و قانونمند به اعتراضات فرهنگیان در بحث رتبه بندی ۵ کارگروه تخصصی در اداره کل آموزش وپرورش استان و شهرستانها و مناطق تشکیل شده است.
رئیس میز تکریم و پاسخگویی رتبه بندی اداره کل آموزش وپرورش استان ، با بیان اینکه پس از اتمام فرصت بارگذاری مستندات و مدارک در سامانه my.medu.ir با اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش کار ارزيابي مدارک توسط کارگروهای تخصصی و ارزیابان آغاز خواهد شد گفت: به فرهنگیان عزیز اطمینان می دهم که تمامی مدارک و مستندات با دقت بررسی و تلاش می کنیم حقی از هیچ معلمی ضایع نشود و هر معلمی به رتبه استحقاقی خویش دست یابد.
وی در پایان تاکیدکرد : فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار