مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه:
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از امکان مشاهده اطلاعات مربوط به اعضای خانواده فرد شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان در سامانه سهیم خبر داد و گفت: تغییر نامِ افراد با احراز شرایطی امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 22 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص امکان مشاهده شجره نامه افراد در سامانه سهیم اظهار کرد: افراد پس از احراز هویت امکان ورود به سامانه سهیم و مشاهده شجره نامه خود شامل نام پدر، مادر، همسر و فرزندان را دارند. 
 
وی در خصوص صدور کارت های ملی جدید افزود: سال گذشته حدود ١٣٠ هزار کارت ملی صادر شد که بخشی از آن ها در دفاتر پیشخوان باقی مانده و افراد نسبت به دریافت آن اقدام نکردند اما بخشی از این کارت ها هنوز صادر نشده که در سه ماهه نخست امسال صادر خواهد شد. 
 
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه درباره شرایط تغییر نام و نام خانوادگی افراد تصریح کرد: نام خانوادگی در صورتی که دارای پیشوند یا پسوند نامناسب باشد و یا نامتعارف محسوب شود قابل تغییر است. 
 
وی نام افراد را با شرایطی قابل تغییر دانست و گفت: هر فردی از سن ١٨ سالگی به بعد یکبار با شرایطی امکان تغییر نام خود را دارد برای این کار، فراوانی نام انتخابی و نام اصلی را در نظر می گیریم. 
 
خدادادی تاکید کرد: اسامیِ مثلِ "فاطمه" که نام ائمه است و فراوانی بیشتری دارد قابل تغییر نیست.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار