مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه :
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش ناچیز مصرف گاز طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی در سطح استان با قوت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 20 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه کنونی شرکت گاز، توسعه گازرسانی، هوشمند سازی و مدیریت انرژی است، بحران های کمبود گاز حل شده و در سطح کشور مشکلی وجود ندارد تمام صنایع گاز مصرف می کنند و هیچ محدودیتی در مصرف برای مشترکان وجود ندارد. 
 
وی روند مصرف را یک روند طبیعی مانند سال گذشته عنوان کرد و افزود: میزان مصرف درصد بسیار کمی افزایش یافته و در بخش توسعه گازرسانی در سطح استان، شهرستان هایی که ضریب نفوذ جمعیت شهری و روستایی کمتری دارند ( دالاهو، سرپل ذهاب و جوانرود)  ضریب نفوذ را افزایش داده و به حد مطلوب و سرانه کشور می رسانیم. 
 
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سرانه بخش شهری استان تا پایان سال گذشته
به حدود ٩٩ و ٩١ صدم درصد رسیده، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با گاز دار کردن شهر ازگله امسال بتوانیم این عدد را به ١٠٠ درصد برسانیم.
 
وی گفت:در بخش روستایی سال گذشته توانستیم ٢ هزار و ٢١ روستا را گاز دار کنیم و ضریب نفوذ جمعیت روستایی مان را به بیش از ٩٠ درصد برسانیم که وضعیت مطلوبی است. 
 
حسینی تاکید کرد: سایر روستاهایی که مطابق مصوبه شورای اقتصاد مشمول عملیات گازرسانی هستند هم گازرسانی می شوند، تمام آن روستاها پیمانکار فعال دارند ٢١۵ روستا که امیدواریم با شهر ازگله به پایان برسانیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار