کد خبر: ۱۱۰۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 15 April 2023

به گزارش تابناک مازندران،  2 عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرستان عباس آباد مازندران جان باختند

بر اساس این گزارش ، بر همین اساس دستور بررسی ویژه موضوع از سوی فرمانده انتظامی استان صادر شد 

بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه عام "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از 60 نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله ور و اقدام به تخریب 4 دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی، افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت 5 نفر از این افراد شد.

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن دو مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
تو این مملکت از دو راه خیلی میشه پول دراورد اونم برا روحانیت معزز یکی امامزاده بازیه یکیشم موسسه خیریه زدن و ثبت کردن وقف نامه درست میکنن مثلا جعلی ولی میبرن اداره اوقاف که اینجا رو مش عباس دویست سال پیش وقف کرده یا فلان امامزاده که شجره نامه داره به امام جعفر صادق ع جدش میرسه اینجا دفنه اومده تو خواب یه مومنی و از این داستانا و بعد زمین ملت و تصاحب میکنن یه بقعه رو یه قبر میزنن و یهو صد هکتار زمین میره زیر نظر اوقاف. اصلا ما نداریم امامزاده دانیال. برید تحقیق کنید. مگه امامزاده ایرانی بوده که اسمش دانیاله یا یهودی و عبری بوده اخه دانیال فقط یه پیغمبر بوده اونم عبری تو شهر شوش.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار