امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به چالش‌های جدی و اعتراضات داخلی در اسراییل گفت: امروز در داخل رژیم صهیونیستی نشانه‌هایی از انحلال این رژیم آشکار شده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 14 April 2023

آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اهمیت تکریم و جایگاه زن در اسلام اظهار داشت: غربی‌ها همیشه با شعارهای فریب دهنده سعی کردند تا بی حجابی را بر کشورهای دیگر تحمیل کنند، به همین علت لازم است مردم مسلمان نقشه دشمنان را در بی حجابی تحمیلی که امر خلاف عقل است نقش بر آب کنند و همچنین قشر فرهیخته برای مردم تبیین کنند، زیرا حجاب جامعه را به اتحاد می‌کشاند، بر همین اساس دشمن سعی می‌کند هویت ملی ما را در بحث عفت از بین ببرد.

وی افزود: آمران به معروف بدانند مردم با تمام وجود از آنها حمایت خواهند کرد و امیدوارم با همکاری مسئولان و نیروهای ناجا که قرار است از فردا مسئولیت خود را آغاز کنند شاهد برطرف شدن این معضل باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است با استدلال قانع کننده جوانان را به حجاب سوق دهند، زیرا حجاب علی رغم قانون، پشتوانه عقلی و شرعی دارد و مردم باید با بصیرت و هشیاری لازم از دسیسه‌های دشمن برحذر باشند.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز فلسطین و حمایت از مردم مظلوم این دیار گفت: استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌های مردم ما ذلیل خواهد بود و در واقع حضور در مراسم قدس نشان می‌دهد که مردم مظلوم فلسطین عقبه مردمی جهانی دارند.

آیت الله مهدوی افزود: شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی نمونه‌هایی از محور مقاومت است و امروز در داخل رژیم صهیونیستی نشانه‌های از انحلال این رژیم آشکار شده است و بر اساس اعتراف یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اگر انتفاضه جدیدی رخ بدهد اسرائیل قبل از انجام هر حرکتی از بین خواهد رفت زیرا نیروهای نظامی این رژیم هم مایل به دفاع از رژیم مرتجع نیستند.

وی بیان داشت: از مردمی که با زبان روزه با مردم فلسطین همدردی می‌کنند تقدیر می‌کنم، امیدوارم روزی بتوانیم در قدس شریف به امامت رهبر انقلاب اقامه نماز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار