مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوا تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: بارش طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا و در نواحی سردسیر، به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 13 April 2023

رحمت الله جلیلیان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، در ادامه فعالیت سامانه حاکم در منطقه، هوای استان طی امروز تا ظهر فردا (جمعه) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی، وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ، بویژه در نیمه غربی کم و بیش غبارآلود خواهد بود.

وی افزود: وزش باد در نیمه شرقی استان قابل توجه بوده و بارش در نواحی شمالی بخصوص منطقه اورامانات، نمود بیشتری خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان ذکر است؛ بارش ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا و در نواحی سردسیر، به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود.

وی گفت: همچنین دمای هوا که از امروز تا صبح شنبه به طور نسبی کاهش می یابد، از ظهر شنبه تا اواسط هفته آینده روندی افزایشی خواهد داشت.

دولتشاهی تاکید کرد‌: کاهش دما، در صبح روزهای جمعه و شنبه، بخصوص در نواحی سردسیر نسبتاً محسوس بوده شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار