رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز جهانی قدس را یادگار ماندگار حضرت امام راحل دانست و گفت: امروز این حرکت بعد جهانی پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 12 April 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به ابتکار امام خمینی رحمت الله علیه در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، گفت: در سایه ابتکار امام راحل امروز نه تنها کشور‌های اسلامی بلکه برخی از کشور‌های غیر اسلامی نیز به هویت پلید رژیم‌صهیونیستی پی بردند و حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس دلیلی بر این ادعاست.

وی با اشاره به برخی حوادث عجیب در سرزمین‌های صهیونیستی خاطرنشان کرد: روزی دولت غاصب همه هم وغم خود را برای از بین بردن ملت مظلوم فلسطین بکار می‌برد، اما امروز شاهد حرکات و صحنه‌های شگفت انگیزی هستیم که این رژیم را از درون با چالش مواجه کرده است.

رئيس جامعه مدرسین افزود: اجتماعات و اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی، درگیری بین درگیری بین مسئولان رژیم صهیونیستی با یکدیگر همه بیانگر این است که همانگونه که پیش بینی  کرده‌اند عمر این دولت غاصب به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: امروز فریاد امام راحل در چهار دهه پیش که فرمودند اسرائیل باید از بین برود در سرزمین‌های اشغالی در حال تحقق است و وعده الهی که ظالمین به دست خودشان و با قدرت مومنین خانه‌های خود را برسرشان خراب می‌کنند در حال شکل گیری است.

امام جمعه قم با اشاره به شلیک ده‌ها موشک مقاومت به سرزمین های اشغالی در روزهای گذشته، یادآور شد: ملت فلسطین به برکت حمایت ملت‌های مسلمان و مردم ایران امروز قدرتمند و دارای توان دفاعی نظامی بالایی است به طوری رژیم‌صهیونیستی هم در برابر قدرت موشکی مقاومت اظهار ناتوانی می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران امسال هم با حضور باشکوه همراه با شور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس مایه دلگرمی و امید ملت مسلمان فلسطین و زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار