مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی از بارش شدید و سیلابی باران به همراه آبگرفتگی معابر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 11 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فیروز دولتشاهی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی هوای استان طی امروز قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد که طی ساعاتی از امروز قابل توجه خواهد بود و علاوه بر گردوخاک محلی ممکن است به تدریج سبب نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه شده هوا را عمدتاً در نواحی غربی غبارآلود کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه‌ای ناپایدار از اواخر روز امروز تا ظهر جمعه جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده و به تدریج سبب بارش نسبتاً سنگین باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.

دولتشاهی با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان صادر شده است، بیان کرد: بارش که در روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه و در نیمه غربی و نواحی شمالی استان کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالاً سیلاب‌های محلی نیز همراه است.

وی ادامه داد: بارش در صبح جمعه و در نواحی سردسیر ممکن است به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین دمای هوا از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده روندی رو به کاهش دارد و کاهش دما در روزهای جمعه و شنبه بخصوص در نواحی سردسیر محسوس خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار