معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکریم مقام رفیع معلم یک اولویت و وظیفه ای همگانی و شایسته است که این مهم در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 10 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات و حتی بخش خصوصی برای تکریم مقام و منزلت معلم به عنوان الگو‌های علمی، اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت کنند.
وی به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه معلم در جامعه دینی ما جایگاه بلند و رفیعی است و معلمان هستند که الگو و نمونه می‌سازند و هرگونه هزینه در این راه بهترین سرمایه گذاری است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه، عزت و کرامت معلمین عزیز نباید خدشه دار شود، اظهار داشت: سرنوشت جامعه با دست پرتوان معلم رقم می‌خورد و باید قدر بدانیم.
هاشمی مهر تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری آزمون دانش آموزان، آموزش و پرورش را یاری کنند.
وی ابراز داشت: با توجه به اینکه آزمون دانش آموزان متوسطه دوم به صورت هوشمند و شبه کنکور است همه دستگاه‌های اجرایی از جمله خدمات رسان پشتیبان آموزش و پرورش استان باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: دستورالعمل همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری آزمون‌ها به آن‌ها ابلاغ می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: برای ارج نهادن و گرامی داشت مقام معلم در استان ۵۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ زیر برنامه تدارک دیده شده است.
عزتخواه با بیان اینکه مقام و منزلت همه معلمین عزیز ارزشمند و بزرگ است، اظهار داشت: ۱۲۰ معلم در سطوح شهرستانی و تعداد پنج معلم در سطح استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: انتظار است همه دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و همچنین فرمانداران در شهرستان‌ها برنامه ریزی شایسته‌ای برای تجلیل از مقام معلم داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان به الکترونیکی بودن آزمون دانش آموزان متوسطه دوم اشاره کرد و گفت: دانش آموزان عزیز و اولیاء آن‌ها متوجه باشند که دروس به صورت مفهومی و عمیق خوانده شوند چرا که سئوالات مانند گذشته کلیشه‌ای نسیت.
عزتخواه تصریح کرد: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با سه دستورکار، بزرگداشت مقام معلم، مشکلات و چالش‌ها برای برگزاری امتحانات خرداد ماه و نوسازی مراکز و مدارس غیردولتی در استان برگزار شد.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن هفته بزرگداشت مقام معلم و آزمون دانش آموزان که از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد، مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار