مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان ایلام:
مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان ایلام با اشاره به این که ۱۳ فضای آموزشی و تربیتی این نهاد آموزشی در اختیار دیگر دستگاه‌ های اجرایی است گفت: خواستار بازگشت این املاک از دیگر دستگاه ها هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 11 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با اشاره به فضاهای آموزشی و تربیتی مورد نیاز این اداره کل که در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی هستند،گفت: ۱۳ فضای آموزشی و تربیتی ما در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی است که این املاک مازاد نیست و نیاز ضرور آموزش و پرورش استان  است که باید برگردانده شود.

وی افزود: از استاندار تقاضامندیم همکاری لازم را جهت بازگرداندن این فضاها با اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام داشته باشند.

مدیر کل آموزش و‌پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر بسیار زیاد سوابق تحصیلی و نمرات امتحان نهایی در کنکور سراسری گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان می بایست دستگاه‌های دیگر در کنار آموزش و پرورش باشند و این امتحانات مانند آبروی آموزش و پرورش هستند و باید جدی تلقی شوند.

درویشی ادامه داد: جهت جلوگیری از پیک جمعیتی مراجعان درمهرماه، سنجش دانش آموزان از آذر ماه سال گذشته و زود از موعد مقرر آغاز شده است و امیدواریم  قبل از شروع سال تحصیلی آینده بتوانیم این مهم را با کیفیت بهتر و بیشتر به انجام رسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه هرچند این طرح بازه‌ی زمانی و زحمات بیشتری دارد، افزود: با انجام زودهنگام سنجش نوآموزان بدو ورود، هم ساماندهی نیروی انسانی و هم کلاس‌بندی و هم مشکلات اولیا برطرف می شود.

وی با اشاره به مزیت آغاز زودهنگام طرح سنجش نوآنوزان بدو ورود گفت: هنگامی که  نوآموزان در معرض امتحانات مختلفی قرار بگیرند، مشکلات نهفته‌ی آنان مشخص می شود و اولیا از این طریق میتوانند زودتر برای درمان و یا رفع آن اقدام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار