معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس در استان برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 04 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر در جلسه روز جهانی قدس از ضعف نظارت دستگاه‌ها در ایام نوروز انتقاد کرد و گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم، اما حرمت این ماه مبارک توسط کافه‌ها و رستوران‌ها حفظ نشد که دستگاه‌های متولی برای نحوه فعالیت این صنوف برنامه ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه روز قدس یادگار برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: در اهمیت روز قدس همین بس که حضرت امام (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است.

وی با اشاره به اوضاع و شرایط این روز‌های رژیم صهیونیستی افزود: شاهد تجمعات و اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی، عدم تمکین ماموران و استعفای وزارء و عدم همراهی با نخست وزیر هستیم که این کشور را به زوال و نابودی برده و امیدواریم وعده مقام معظم رهبری در سرنگونی رژیم کودک کش اسرائیل زودتر از آنچه که پیش‌بینی شده محقق شود.

وی عنوان کرد: در سایر کشورها، مردم انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیست را اعلام کردند و شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در همه میادین حتی میادین ورزشی هستیم.

هاشمی‌مهر بیان کرد: کشور اندونزوی به حضور اسرائیل در مسابقات جام جهانی جوانان اعتراض کرد و در جام جهانی هم شاهد بودیم که هواداران فوتبال از مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی سرباز زدند.

هاشمی‌مهر ادامه داد: اقدامات دولت سیزدهم در ایجاد ارتباط و تعامل با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس شرایط اسرائیل را بدتر و این رژیم کودک‌کش را منزوی‌تری از گذشته کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس پای کار باشند، گفت: مردم در همه عرصه‌ها پای کار هستند، در اوج اغتشاشات در مراسم سیزدهم آبان حضور باشکوه داشتند و در تشییع شهدای حرم شاهحراغ هم
سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: در هر میدانی از انقلاب و اسلام مردم حضور دارند، اما دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشند و زمینه حضور مردم فراهم شود.

معاون استاندار عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس تدوین و جهت عملیاتی شدن در نشست هفته آینده با حضور نماینده، ولی فقیه در استان ارائه شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سخنرانان و واعظ در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برای پرداختن به موضوع فلسطین و اسرائیل گفت: از این ظرفیت‌ها برای حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس استفاده شود.

هاشمی‌مهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و آموزش و پرورش در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت: برای برگزاری راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس برنامه‌ریزی شود.

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسرائیل دشمن شماره یک جهان اسلام است و طی این ایام به جنایت‌های این رژیم کودک‌کش پرداخته شود.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: انجام تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه تخصصی از جنایات رژیم صهیونیستی، تبیین نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و شهید احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس از اقدامات در آستانه روز قدس پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: روز جهانی قدس ۲۵ فروردین برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان هفت تیر به سمت مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار