مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خوزستان در ایام نوروز امسال برای کمک به نیازمندان رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 04 April 2023

جمال شیبه بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال در ایام نوروز با شعار "هر روز عیدی دیگر است " برگزار شد و این مراسم برای ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان و ایتام ادامه خواهد داشت، از نیکوکاران و مردم تقاضا داریم برای کمک به خانواده های کم برخوردار در این ماه و عید فطر همچنان این نهاد حمایتی را یاری دهند.

وی گفت: مردم خیراندیش استان خوزستان برای ایام نوروز مبلغی بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال را به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند که به دست نیازمندان رسید.

شیبه افزود: برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تامین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است علاوه بر شیوه های مستقیم دریافت کمک های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق کد دستوری و همچنین شماره کارت اعلام شده نیز صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند در ماه مبارک رمضان برای مشارکت در طرح‌های اطعام نیازمندان و تهیه بسته های معیشتی به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، یا به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد تلفن همراه به شماره #۰۶۱*۸۸۷۷ در این پویش شرکت کنند.

وی افزود: خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران خوزستان بسته‌های معیشتی نیز تهیه شده که در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد گردید.

۱۳۰ هزار خانواده نیازمند در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار