مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال بنام «مهار تورم، رشد اقتصادی» گفت: مقام معظم رهبری امسال نیز مانند سال گذشته بدرستی مهمترین مساله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند به همین خاطر همه ارکان دولت در راستای تحقق آن تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 03 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «مختار احمدی» به نگاه عالمانه و واقع بینانه مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: این شعار باید به عنوان چراغ راهی برای جامعه کار و تلاش و تعاون باشد تا با افزایش تولید، تورم مهار شود.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب، در پیام نوروزی خود در سال گذشته نیز مهمترین مساله کشور را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مساله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

این مقام مسوول در ادامه در راستای تحقق شعار سال گفت: در این میان وظیفه کارگران، کارفرمایان. کارآفرینان و تعاونگران به همراه دیگر مسئولان جامعه کار و تلاش و تولید سنگین تر است.

احمدی گفت: با انتخاب این موضوع؛ "مهار تورم" اولویت اصلی و همت مضاعف تمام مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی کشور و آحاد مردم می شود و امیدوارم سالی برای عبور از این مشکل و کاهش چشمگیر مهار تورم باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه توجه به الزامات پیاده سازی شعار سال ۱۴۰۲ ، به معنای دقیق کلمه را امری ضروری دانست و اظهار داشت: جامعه کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه همراه دولت مردمی، خود را متعهد به کنترل تورم و رشد تولید می‌دانند.

وی با بیان اینکه دستیابی به این هدف را با اولویت و اهتمام بالایی در کنار اهداف دیگر مانند حمایت از رشد اقتصادی و اشتغال دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: لازم است همه دستگاه های اجرایی استان به همراه جامعه کار و تلاش و تعاون نیز برای تحقق آن تلاش کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار