رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه از انجام ۲ هزار و ۸۰۳ مورد حادثه در سال ۱۴۰۱ توسط آتش نشانان کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 03 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فرهاد فرهودی با اشاره به آمار حوادث سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۰۳ مورد عملیات در سال گذشته توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: این تعداد عملیات شامل تعداد یک هزار و ۴۶۵ مورد عملیات آتش‌سوزی و یک هزار و ۳۳۸ مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمانشاه است.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه با اشاره افراد درگیر در حوادث یک ساله گذشته، تصریح کرد: طی انجام تعداد ۲ هزار و ۸۰۳ مورد حادثه اعلام شده، ۷۷۹ نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده، ۴۵۶ نفر مصدوم و متأسفانه ۴۲ نفر نیز فوت کردند.

فرهودی بیان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵ مورد آب گرفتگی و ۱۷۹ مورد استقرارهای حفاظت ایمنی برای پوشش مراسم ملی، مذهبی، ورزشی و …انجام شده است.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی کرمانشاه با ۱۱ ایستگاه، ۲۹۰ نفر نیروی آتش نشان و ۴۶ دستگاه خودرو عملیاتی به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار