رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۵۶۰ تن انواع گوشت سفید و قرمز تنظیم بازار در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 29 March 2023

«علی چاله‌چاله» با بیان اینکه گوشت گرم و منجمد مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بدون هیچ مشکلی تامین شده است، افزود: در این ایام ۳۰۰ تن مرغ گرم و ۱۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

وی در زمینه تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان نیز اضافه کرد: حدود ۹۰ تن گوشت دام سنگین و ۷۰ تن گوشت منجمد قرمز نیز در این راستان تاکنون توزیع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: با هدف تامین نیاز گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز بازار، قبل از سال برنامه ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

چاله‌چاله با اشاره به جلساتی با محوریت دامپزشکی استان و با حضور کشتارگاه‌ها در روزهای پایانی سال گذشته اظهار کرد: در این جلسات تصمیماتی اتخاذ شد و برای هر کدام از کشتارگاه‌ها زمان و میزان کشتارها مشخص شد که با انجام بازرسی‌های مستمر خوشبختانه تمام کشتارگاه‌ها طبق برنامه کشتار را انجام دادند.

وی همچنین از عرضه ۵۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در غرفه های تنظیم بازار استان نیز خبر داد و یادآور شد: از ۱۵ اسفندماه تا ۲۵ اسفندماه بیش از ۵۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در غرفه های تنظیم بازار استان توزیع شد.

وی با بر شمردن اهمیت برپایی غرفه های تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از ۱۵ اسفندماه و پس از برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در شهر کرمانشاه که ۱۲ روز به طول انجامید، شاهد فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستان ها و مرکز استان بودیم که این غرفه ها در تمام شهرستان های استان فعال بوده و هر روز اقلام اساسی، گوشت گرم گاوی و گوسفندی، میوه شب عید و تولیدات صنایع استان را به فروش می رسانند که این اقدام نقش مهمی در کنترل قیمت های کالاهای اساسی در استان داشته است.

چاله‌چاله اضافه کرد: در سطح شهر کرمانشاه نیز هفت غرفه واقع در نمایشگاه بین المللی، پارک شرقی، کیانشهر، دولت آباد، شهرک معلم، مصوری و پردیس مشغول ارائه کالاهای اساسی به شهروندان هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در مجموع از ابتدای اسفندماه تا پایان این ماه بیش از ۹۰۵ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن ، گوشت گرم و منجمد قرمز و سفید و کالاهای صنایع استان در نمایشگاه ۱۲ روزه تنظیم بازار پارک شاهد و غرفه های تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده که از این میزان ۵۰۰ تن آن از ۱۵ اسفند در غرفه های تنظیم بازار و ۴۰۵ تن آن نیز در نمایشگاه تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده است.

وی تاکید کرد: غرفه های تنظیم بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقلام اساسی و تولیدات صنایع استان را به شهروندان ارائه خواهند کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار