امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از عملکرد شهرداری در حوزه زیباسازی شهری برای ماه مبارک رمضان، گفت: وضعیت شهری کرمانشاه مناسب ماه مبارک رمضان نیست.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 26 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار شهرداران شهر کرمانشاه بر اهمیت و ضرورت زیباسازی شهر متناسب با رمضان تأکید کرد.

وی افزود: شهرداری باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که ماه مبارک رمضان مثل نوروز نمود عینی پیدا کرده و مردم شاهد این تغییرات باشند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری باید فضای شهر را عوض کند تا مردم تغییرات معنوی را احساس کنند، همانطور که در عید نوروز فضا تغییر می‌کند و عوض می‌شود برای رمضان هم باید اینگونه باشد.

علما تصریح کرد: رمضان الکریم ماه سرمایه گذاری همه ماست زیرا نفع این سرمایه گذاری برای همه ما منظور می‌شود، باید در آینده دنیا سهیم باشیم زیرا ما سرمایه بزرگی داریم، باید راهکار پیدا کنیم تا این بچه‌ها متدین شوند و نسبت به دین احساس مسئولیت نمایند البته همه واقف هستیم خوشبختانه اسباب و لوازم کار را ما در اختیار داریم باید بدانیم هیچ چیزی مانند دین تربیت کننده نیست.

وی ادامه داد: امروز دنیا دنیای ارتباطات است باید ببینیم چه کار کنیم که هم خودمان سلامت بمانیم هم در فرزندانمان این سلامت را ایجاد کنیم زیرا نمی‌شود دور کشور دیوار کشید و از ارتباط با جهان دوری کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دست به دست هم بدهیم و این امانتی که به عنوان مسئولیت خیلی هم سریع می‌گذرد را به آیندگانی که اهلش هستند بسپاریم و باید بدانیم آنچه کار کنیم برای خودمان است و خدا هیچ احتیاجی به برنامه و عبادات ما ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار