رئیس اداره روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: 
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی صدای مدرسه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 04 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی گفت: با همکاری خوب صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد صدای مدرسه در شبکه رادیویی دنا با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان،معلمان و اولیا در ایام شعبان المعظم راه اندازی شد.

وی گفت: نخستین برنامه صدای مدرسه با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با موضوع هدایت تحصیلی به مدت 45 دقیقه روی آنتن رفت.

وی همکاری معاونت صدا و همکاران در رادیو با آموزش وپرورش را ستودنی و قابل تقدیر دانست وگفت: رادیو نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دارد که روزانه در برنامه های مختلف ارتباطات زنده رادیویی به مناسبتهای مختلف با مسئولان در آموزش وپرورش برقرار می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر سیمای مدرسه نیز راه اندازی و با محوریت دهه فجر در شهرستانهای پرجمعیت تولید وپخش شد گفت: قسمت چهارم این برنامه نیز به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت روی آنتن می رود.

موسوی از نگاه ویژه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و مجموعه معاونین و مدیران این سازمان به آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار