مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بررسی مشکلات مربوط به آداب و رسوم استان خبر داد و گفت: سمن ها و سازمان مرتبط در این حوزه فعال هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 01 March 2023
علی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه ریزی های لازم جهت احیای سنت های چهارشنبه سوری به جهت جلوگیری از اقدامات آسیب رسان نوجوانان و جوانان در این روز اظهار کرد: بخش زیادی از برنامه ریزی های ارشاد به فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرتبط است. 
 
وی افزود: برخی از این موضوعات فرهنگ ساز بوده و ناظر به حل مسائل فرهنگی هستند به این ترتیب از مجموعه های مختلف فرهنگی، سمن ها و موسسات و ..  مرتبط درخواست کردیم مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ را احصاء و متناسب با آن ها برنامه هایی ارائه دهند. 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد‌: در بررسی این مسائل، موضوعاتی از قبیل اعتیاد، طلاق، خانواده و .. مطرح می شود. 
 
وی گفت: مورد مشخص دیگر در بررسی و احصا نیازمندی ها و برنامه ریزی در آن حوزه، آداب و رسوم است و برنامه های ارائه شده از سوی این مجموعه ها ناظر بر آن بوده اما چهارشنبه سوری موضوعی است که مغفول مانده و مورد بررسی قرار نگرفته است. 
 
صفدری تاکید کرد: در حوزه ادارات هم به این موضوع ورود نشده و بیشتر به اقدامات پیشگیرانه در این روز پرداخته می شود تا نوجوانان و جوانان آسیب نبینند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار