مدیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: ویژه برنامه‌های زیادی به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی شده است که از آن جمله می‌توان به افتتاح متمرکز 3 هزار و 200 واحد مسکن مهر در سطح استان اصفهان اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ 26 January 2015

به گزارش تابناک غلام‌علی قادری در گفت‌‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: ویژه برنامه‌های زیادی به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته‌ایم که در سطح استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سراسر استان اجرا می‌شوند به همین مناسبت نیز 36 جشن کارگری در 36 واحد اقتصادی استان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه‌های دهه فجر این کمیته با شرکت تمام کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و نیرو‌های دستگاه‌های ذیل وزارت در مراسم گلستان شهدا رأس ساعت 9 صبح روز 12 بهمن ماه جاری و به صدا در آوردن زنگ انقلاب در واحد‌های اقتصادی استان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن‌های انقلاب، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، آذین‌بندی شعب صندوق مهر امام رضا(ع) در استان اصفهان، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد.

قادری بیان داشت: افتتاح متمرکز 3 هزار و 200 واحد مسکن مهر در سطح استان اصفهان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، شرکت فعال کارکنان دستگاه‌های ذیل وزارت در نماز عبادی، سیاسی جمعه در سراسر استان، افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان اردستان و افتتاح دو شعبه بیمه تامین اجتماعی در فولادشهر و چادگان از جمله ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه برای حضور پر‌شور در راهپیمایی 22 بهمن نیز برنامه‌ریزی‌‌هایی شده است، افزود: شرکت فعال تمام کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و نیرو‌های دستگاه‌های ذیل وزارت در راهپیمایی 22 بهمن، استقرار خودروهای سیار اورژانس اجتماعی در طول مسیر راهپیمایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، استقرار ایستگاه صدور دفترچه بیمه سلامت در راهپیمایی 22 بهمن و ایجاد غرفه توسط نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله برنامه‌های ویژه برای راهپیمایی پرشکوه و دشمن‌شکن 22 بهمن ماه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار