کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰ 17 January 2023

شهردار آبادان با اشاره به بارندگی های اخیر و به منظور پیشگیری از آبگرفتگی گفت: ۲۰ گروه عملیاتی شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال هستند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: از شب گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری و مدیران شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند در حالت  آماده باش هستند.

وی افزود: همه سازمان‌های مرتبط این شهرداری، پرسنل و ماشین‌آلات آمادگی کامل داشته و در صورت وجود هرگونه مشکل در شهر به صورت عملیاتی وارد صحنه می‌شوند.

شهردار آبادان گفت: روان‌آبهای متاثر از باران توسط ۲۷ سپتیک و ۶۰ پمپ از سطح شهر در حال تخلیه هستند.

کاوه‌پور بیان کرد: معاونین شهرداري، مدیران مناطق سه گانه و سازمان های تابعه همراه با زیر مجموعه آنها به صورت آماده باش با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شهر مستقر هستند تا آبگرفتگی به حداقل برسد.

وی افزود: بارندگی در مدت زمان کم و حجم زیاد باعث آبگرفتگی برخی از مناطق شده و با توجه به آمادگی یک ماه گذشته و لایروبی کانال‌های آبهای سطحی و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ، آب به سرعت در حال تخلیه است.

شهردار آبادان در پايان خاطرنشان كرد: طی هماهنگی که با آبفا آبادان شد نیروهای شهرداری و آبفا با تمام توان و تجهیزات در حال تخلیه آب باران از سطح شهر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار