سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از امحا ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر دارویی در این استان امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در سه نوبت در استان کرمانشاه امحا شده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 23 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «کیوان گل‌آوری» عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم امحا ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر که در کمپ ماده ۱۶ سراب نیلوفر کرمانشاه افزود: امسال در سه نوبت تیرماه ۹۱۰ کیلوگرم، آبان ماه ۵۴۹ کیلوگرم و امروز سوم اسفند ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر غیردارویی در سطح استان امحا شده است.

وی همچنین از دستگیری ۷۹۲ نفر خُرده فروش، نگه دارنده و مشارکت کننده مواد مخدر در سال جاری با کمک نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین تاکنون بیش از ۱۵۰ قاچاقچی و ۵۰ باند در این مدت متلاشی و دستگیر شده است.

گل‌آوری در ادامه همچنین از پلمب ۶۷ مکان توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و از مهمترین طرح های مقابله و مبارزه با مواد مخدر را طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و پلمب مکان های فروش مواد مخدر دانست.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در طرح پاک سازی نقاط و محلات آلوده به مواد مخدر که اکثرا در حاشیه شهرک ها است هفته‌ای ۲روز این طرح در تمام شهرستان ها اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار