معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در راستای راه‌اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید» تأسیسات گردشگری استان آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارند.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 21 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،علی صابر معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید»، اظهار کرد: این پویش را از نمایشگاه گردشگری تهران استارت زدیم و قرار است از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای تشویق مردم برای سفر به استان، این پویش پررنگ‌تر شود.

وی در توضیح تمهیدات اندیشیده شده در راستای این پویش، گفت: باید با داشتن تأسیسات گردشگری مناسب آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا نظارت‌ها از طریق ادارت مرتبط همچون بهداشت و اداره اماکن به صورت جدی از تأسیسات گردشگری استان آغاز شده است.

وی، از فراهم شدن سفرهای ارزان قیمت برای مسافران خبر داد و افزود: خانه‌های مسافر با قیمت پایین برای مسافران به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

صابر خاطرنشان کرد: اماکن اقامتی دستگاه‌های دولتی را برای مسافران در زمان پیک سفر در نظر گرفته شده تا مشکلی در زمینه اسکان مسافران نداشته باشیم.

این مسؤول تصریح کرد: برای ماندگاری مسافر با توجه به سلیقه گردشگران که به سمت گردشگری تجربه‌گرا و موضوعی گرایش پیدا کرده از طریق دفاتر خدمات مسافرتی استان تورهای متناسب با موضوعات خاص کرمانشاه به صورت دو و یا سه روزه تعریف شده که در سامانه‌های این دفاتر موجود است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ماشین گشت، گفت: از اواسط بهمن ماه قابلیت دسترسی را دارد تا مسافران با استفاده از این سامانه خدمات مورد نیاز را از استان دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار