رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است، گفت: این میزان آثار در مقایسه با سال گذشته، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 21 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمدهادی صحرایی، رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب؛ گزارش خبر، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، مستند، پادکست، کلیپ و گزارش ویدئویی، عکس، موشن‌گرافی و اینفوگرافی با موضوعات شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»؛ جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب ‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است، گفت: این میزان آثار در مقایسه با سال گذشته که ۶۰۴ اثر بوده، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: اختتامیه این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه به همراه جشن أعیاد شعبانیه هفتم اسفندماه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آثار منتخب در همه رشته‌ها انتخاب شده، البته در برخی رشته‌ها نفرات اول با توجه به حرفه‌ای بودن کار انتخاب نشدند و فقط نفرات دوم و سوم انتخاب شدند، نفرات اول هر رشته جهت انتخاب در سطح ملی و داوری به تهران ارسال شده و جشن ملی در تاریخ نهم و دهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار