استاندار کرمانشاه گفت: به هیچ عنوان کوتاهی در تامین زمین نهضت ملی مسکن و اجرا را نمی‌پذیرم و هرگونه عدم پیشرفت در این زمینه باید به سرعت جبران شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 20 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با توجه به آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه به متولیان این حوزه دستور داده،  به سرعت زمین لازم برای اجرای طرح را تامین کنند.

وی با تاکید بر تعیین زمان‌بندی مشخص برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، تصریح کرد: به هیچ عنوان کوتاهی در تامین زمین و اجرا را نمی‌پذیرم و هرگونه عدم پیشرفت در این زمینه باید به سرعت جبران شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه ساخت ۱۱۹ هزار واحد در استان، تأکید کرد: قرار است که این تعداد واحد ظرف مدت چهار سال ساخته و اجرا شود بنابراین هرگونه عدم پیشرفت مناسب، هم در تامین زمین و هم در اجرا باید به‌سرعت جبران شود.

طبق تأکیدات صحرایی؛ در این زمینه  اولویت‌کاری در شهرستان‌هایی است که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن‌ها پیشرفت مناسبی ندارند تا در استان به تعادل و توازن در ساخت و سازها برسیم و طرح، طبق یک برنامه با زمان‌بندی مشخص به اتمام برسد.

باتوجه به اهمیت نهضت ملی مسکن و تاکیدات رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه پیگیری تامین زمین در دستور کار شهرستان‌های استان قرار گرفته است در این راستا، صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۵ نقطه از شهرستان انتخاب و برای اخذ استعلامات معرفی شدند.

وی ادامه داد: استعلامات مربوطه در این خصوص اخذ شده و استعلام از اداره میراث فرهنگی مانده بود که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از این نقاط معرفی شده بازدید و نظرات مثبت از وی کسب و برای اتخاذ تصمیم مناسب به استان ارسال شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار کرد: بابیان اینکه نهضت ملی مسکن به زودی در شهرستان آغاز به‌کار می‌شود، خاطرنشان کرد: شروع نهضت ملی مسکن در شهرستان علاوه بر ایجاد بارقه‌های در دل مردم سبب ایجاد اشتغال در شهرستان می‌شود.

وی افزود: تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷هزار و ۷۰۰ نفر است که تعداد ۲هزار و ۷۰۰ نفر تأیید نهایی شدند که نیازمند ۱۲۰ هکتار زمین هستیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته تا به زودی شاهد آغاز این طرح در شهرستان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار