مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: ۲۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان طی یکسال گذشته به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 20 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ موسی حاتمی اظهار داشت: این شرکت از نظر احیای واحدهای راکد و غیرفعال طی یکسال گذشته توانسته ۱۰۵ درصد برنامه پیش‌بینی شده را محقق کند.

وی از کسب رتبه ششم استان در کشور از نظر افزایش ظرفیت واحدهای نیمه‌ فعال خبر داد و افزود: ۱۰۰ درصد برنامه در نظر گرفته شده برای این بخش نیز در ایلام تحقق پیدا کرده است، بطوریکه تنها در ۹ ماهه اخیر سال جاری ۱۳ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که با ظرفیت زیر ۵۰ درصد مشغول فعالیت بودند، افزایش ظرفیت داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام یادآور شد: امسال در دهه مبارک فجر پنج پروژه عمرانی موجود در شهرک‌های استان به بهره‌برداری رسید.

حاتمی به برنامه‌های این شرکت در راستای جهاد تبیین پرداخت و ادامه داد: ۱۳ تور صنعتی بازدید از شهرک‌های صنعتی استان ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان طی یکسال گذشته برگزار شد تا این نسل هرچه بیشتر با ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان آشنا شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، صنایع دستی و گردشگری استان طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در شهر مقدس کربلا در کشور عراق، اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه با استقبال طرف عراقی روبرو شد و امیدواریم با تداوم اجرای این برنامه‌ها بتوانیم هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان را در این کشور معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار