سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با تکیه بر کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار دادن معیشت مردم، وظیفه مسئولین در برابر مردم دو چندان شده و باید با خلاقیت در مدیریت و کارهای جهادی فشار را از دوش مردم برداریم.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 19 February 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عبدالوحید محمدی در جشنواره انتخاب کار آفرینان و کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ به میزبانی سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد : مردم در روز ۲۲ بهمن نشان دادند علیرغم گله مند بودن از مسئولین بازهم پایبند به نظام هستند ما مسئولین از جنس خود مردم هستیم برخلاف نظام شاهنشاهی که خود را جدا از مردم می دانست‌.
 
وی یکی از نقاط مثبت نظام اسلامی را برخاستن مسئولین از مردم دانست و افزود: میزها ثابت نیستند و هر مسئولی تنها مدتی فرصت خدمتگزاری دارد و باید این فرصت را به دین ی بسپارد، مردم با وجود گله مند بودن از مسئولین وکوتاه آن ها در سنوات گذشته ،همچنان پای انقلاب هستند، پس از چندین ماه جنگ ترکیبی سنگین بی سابقه از اول پاییز در سراسر کشور که هدایتگر و تامین کننده مالی آن خارجی ها بودند، نوسانات دلار هم قسمتی از آن جنگ ترکیبی است ،چراکه هیچ دلیل اقتصادی و اتفاق خاصی برای افزایش قیمت بروز نکرده است.
 
وی گفت: اما با تمام کاستی ها مردم پای نظام هستند و در این ۴۴ سال در سخت ترین شرایط مردم همراه بودند، مسئولین هم برای رسیدگی به درخواست ها و گله مندی مردم دغدغه مند و پیگیر هستند.
 
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره برخی از کمبودها و مشکلات بوجود آمده ناشی از تحریم ها خاطر نشان ساخت: تحریم ،جنگ و فتنه پاییز امسال به نعمت تبدیل شد و ما نعمت را در حضور و وحدت سراسری مردم در ۲۲ بهمن دیدیم که وظیفه مارا چندین برابر میکند.
 
 وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معیشت در سراسر کشور اولویت است، ادامه داد: با اتکا به این سخنان ارزشمند وظیفه تمام مسئولین بخش های دولتی و خصوصی دو چندان شده و باید باخلاقیت در مدیریت و کارهای جهادی و انقلابی فشار را از روی مردم برداریم.
 
محمدی تاکید کرد: با وجود تحریم های سنگین دشمن که مسبوق به سابقه نبوده اگر ایستادگی مردم نبود در این نقطه نبودیم ،با افتخار جلوی دنیا ایستاده ایم گاهی بعضی از ابر قدرت ها که درگیرند از ما کمک می‌خواهند که این به ایستادگی و اقتدار مردم باز می گردد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار