رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه گفت: برخی آرایشگران در امور پزشکی دخالت می کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 14 February 2023

فاطمه کندوله در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هیچ آرایشگری حق دخالت در امور پزشکی و درمانی را ندارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده، برخی از آرایشگران که مجوزی از اتحادیه دریافت نکردند در مکان هایی مشغول ارائه خدمات درمانی و پزشکی هستند که با این افراد برخورد خواهد شد.

وی افزود: موردی از آرایشگاه هایی که از اتحادیه مجوز داشته و در امور پزشکی دخالت کنند در استان نداریم.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه با اشاره به برخی آرایشگاه ها که مخفیانه و بدون مجوز اقدام به تزریق ژل می کنند و دسترسی به این افراد نداریم، تصریح کرد: در این راستا دو هفته پیش جلسه ای در دادگستری برگزار شد و اعلام کردیم برخی سالن ها به صورت مخفیانه اقدام به تزریق ژل می کنند.
 
وی گفت‌: آرایشگرانی که از اتحادیه مجوز دارند معتبر هستند و تنها در امور خدماتی خود فعالیت می کنند اما آرایشگرانی که فاقد مجوز از اتحادیه هستند و اقدام به دخالت در امور پزشکی می کنند، این افراد را شناسایی کرده اما امکان ورود به  محل فعالیت آنها را نداریم.

 وی با اشاره به پروسه ورود به اماکنی که فعالیت غیر مجاز دارند، خاطر نشان ساخت: در برج های آراد ،پریشاد و گراد آمار این افراد سربه فلک کشیده که متاسفانه این افراد در ساختمانی هستند که درب را بسته و فاقد تابلو می باشند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار