استاندار کرمانشاه با اینکه هنر زبان گویای هنرمندان است، گفت: هنر بهترین زبان برای بیان جنایات گروهک منافقین است.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 14 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدطیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در اختتامیه جشنواره فیلم فجر که با حضور جمعی از مسئولان و عوامل فیلم اتاقک گلی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد، اظهار کرد: هنر می‌تواند در بیان حقایق نقشه بسزایی ایجاد کند و نردبانی برای دستیابی به حقیقت است.

وی افزود: در استان کرمانشاه بزرگان و چهره‌های شاخصی همچون آیت الله نجومی، دکتر محمد کرمانشاهی و فرنگیس حیدرپور حضور دارند و مردم همواره نام آنها را به نیکی یاد می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فیلم اتاقک گلی روایت حمله منافقین به کشور است که در شهر اسلام آبادغرب رقم خورده است و مردم کرمانشاه زخم دیده گروهک منافقین هستند.

صحرایی بیان کرد: امروز با گذشت سال‌ها از جنایات گروهک منافقین این گروه درپی عوض کردن جای شهید و جلاد و تطهیر چهره خود است اما مردم ایران جنایات آنها را از یاد نخواهند برد.

وی با بیان اینکه فیلم اتاقک گلی در شهرستان جوانرود فیلمبرداری شده است، گفت: جوانرود چهره زیبای کرمانشاه است و شهدای بسیاری را در تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: طی ماه گذشته شهرستان جوانرود شاهد ناآرامی‌هایی بود اما دشمنان باید بدانند مردم این دیار به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند و چنین حوادثی نمی‌تواند خدشه‌ای بر وفاداری مردم این شهرستان وارد کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم استاندار کرمانشاه از عوامل فیلم اتاقک گلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار