سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از توزیع بیش از ۳۶۰۰۰ تن انواع کود‌های یارانه‌ایی در ۹ ماهه سال جاری در سطح مزارع استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ 13 February 2023

به گزارش تابناک تهران، علی محمدحسینی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران شامگاه امشب در جمع خبرنگاران از توزیع بیش از ۳۶۰۰۰ تن انواع کودهای یارانه‌ایی در ۹ ماهه سال جاری در سطح مزارع استان خبر داد و اظهار کرد: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تامین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ایی است.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم چالش‌های گوناگون از جمله عدم تامین به موقع ارز در اثر تحریم‌های ظالمانه، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توانسته کود مورد نیاز کشاورزان را برای کشت غلات فراهم و توسط کارگزاران در بین کشاورزان توزیع نماید.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران افزود: بر اساس سیاست‌های مقام عالی وزارت پس از نیم قرن الگوی کشت در کشور آغاز شده است و مهم‌ترین ابزار اجرای آن کشاورزی قراردادی است که در استان تهران بیش از ۳۲ هزار هکتار از گندم‌زارهای استان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفته که شرکت خدمات حمایتی استان کود کشاورزان را تامین نموده و آمادگی دارد کلیه نیاز کود کشاورزان را در مرحله داشت فراهم نماید.

محمدحسینی افزود: برای حمایت از کشاورزان باید کشت قراردادی بر اساس اصول و ضوابط کشت نهادینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار