مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه از فیلمسازان کرمانشاهی آماده‌ حضور در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 31 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی حقیقی اظهار کرد: چهار فیلم کوتاه فیلمسازان حوزه هنری استان کرمانشاه پس از طی مراحل فیلمبرداری و تدوین آماده حضور در جشنواره بین المللی فیلم صدثانیه‌ای هستند.

وی افزود: در گام اول رویداد صفر تا صد نشست هم اندیشی فیلمسازان برگزار و فیلم‌های کوتاه منتخب اکران شد و در گام دوم نیز پس از فراخوانِ ایده و فیلمنامه چهار اثر داوری شده به مرحله پیش تولید و در گام نهایی به مرحله تولید رسیدند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های حوزه هنری حمایت از فیلمسازان مستعد جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده‌اند، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان و بررسی فیلم نامه‌های دریافت شده، چهار اثرِ «مثل پدر» به کارگردانی کامران رضایی، «ذهن زیبا» به کارگردانی بنیامین ایثاری، «ps۰» به کارگردانی امیرحسین سمن کار و هدایت اکبری و «شارژ شگفت‌انگیز» به کارگردانی اشکان فرشچی و افشین مرادیان برای حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ مورد حمایت قرار گرفت.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تهیه کنندگی این چهار فیلم کوتاه را بر عهده داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار