راهپیمایی جمعی از کودکان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساری از میدان ساعت تا مقابل استانداری مازندران با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «ما هم مثل بزرگ‎ترها منتظر ورودتان هستیم»، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 10 October 2015

به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، ظهر امروز به‌مناسبت هفته کودک و در آستانه سفر ریاست جمهوری به مازندران راهپیمایی جمعی از کودکان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساری از میدان ساعت تا مقابل استانداری برگزار شد.

کودکان با حضور در این راهپیمایی و با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «ماهم مثل بزرگ‌ترها منتظر ورودتان هستیم» آمادگی خود را برای استقبال از سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی به استان ولایتمدار مازندران اعلام کردند.

 

 

کودکانی که با برنامه‌ریزی مسئولان مهدکودک و اداره بهزیستی در این راهپیمایی شرکت و فضای شهر را برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور آماده کردند.

 

 

معصومه فلاح در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران و به‌مناسبت روز جهانی کودک این راهپیمایی انجام شد.

 

 

وی هدف از برگزاری این راهپیمایی را آشنایی کودکان از سفر رئیس جمهور به استان مازندران دانست و گفت: در این راهپیمایی سعی شد برای کودکان در راستای حضور در مراسم ملی و استقبال از رئیس جمهور فرهنگ‌سازی شود.

 

 

معاون اداره بهزیستی ساری از اعلام آمادگی کودکان برای استقبال از رئیس جمهور در سفر به مازندران خبر داد و افزود: حدود 90 کودک از مهدکودک‌های تحت پوشش بهزیستی شهرستان ساری در این راهپیمایی حضور داشتند.

 

 

این مسئول از برگزاری کارناوال شادی برای آمادگی از استقبال رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: کارناوال شادی فردا از ساعت 10 صبح از مقابل اداره بهزیستی ساری برگزار می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار