مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در موج بارش برف و سرمای اخیر از روز ٢٣ تا ٢۵ دی ماه ٢٠ مورد امداد رسانی انجام شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 16 January 2023

٢٠ مورد امدادرسانی در موج برف و سرمای اخیر

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از 23 تا 25 دی ماه که اوج بارش ها بود 20 مورد حادثه و امداد رسانی داشتیم که 13 مورد آن برف و کولاک 5 مورد حوادث و تصادفات جاده ای و 2 مورد هم آبگرفتگی بوده است.

وی افزود: مجموع افرادی که در این 20 مورد امداد رسانی شدند 315 نفر بوده، از این تعداد 22 نفر مصدوم و 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند 31 نفر هم در پایگاه های هلال احمر به صورت اضطراری اسکان یافتند 5 مورد مادر باردار هم با آمبولانس های جمعیت و با همکاری 115 جا به جا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: 117 خودرو را در شهرستان های  مختلف که برف و کولاک وجود داشت رهاسازي شدند. 

وی گفت: اولین توصیه ما این است که در چنین شرایطی افراد از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند، بسیاری از افراد که در راه ماندند سفر ضروری نداشتند، موضوع دوم امکانات اولیه زیستی وسایل گرما زا پتو و لباس گرم است که باید به همراه داشته باشند و ماشین ها هم حتما دارای زنجیر چرخ باشد.

محمدی تاکید کرد: اطلاع رسانی کامل به خانواده ها برای سفر صورت گیرد تا در صورت لزوم بلافاصله نیروهای امدادی به کمک آن ها بشتابند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار