رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۹۰۰ تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 15 January 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، ۶۰۰ تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان ۱۴۳ هزار تومان و مصرف کنندگان ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، ۳۰۰ تن از گوشت قرمز منجمد، گوسفندی است که با قیمت ۱۳۸ هزار تومان به مراکز توزیع و ۱۴۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

دهقان پور گفت: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی، فروشگاه‌های تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه‌های اینترنتی وسایر عرضه کنندگان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای امسال نیز در این استان، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به یک میلیون و ۳۸۰ تن می‌رسد.

دهقان پور گفت: استان فارس با خرید ۱۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه؛ رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

برچسب ها: توزیع ، گوشت منجمد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار